کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به طراحی آیفون 5

به گزارش سافت‌گذر ، تصاویر جدید و واقعی‌تری که از آیفون 5 منتشر شده، به برخی شایعه‌ها دامن می‌زند و برخی دیگر را تأیید می‌کند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان منتظر هستند تا اپل اولین اعلان رسمی را درباره آیفون 5 منتشر کند. اما ببینیم نسل آینده یکی از موفق‌ترین گوشی‌های همراه جهان چه ویژگی‌هایی دارد.

 

همه ما حداقل در هفته‌های اخیر تصاویر و فیلم‌هایی دیده‌ایم که ادعا می‌کنند یک آیفون 5 واقعی را به تصویر کشیده‌اند. اما امروز تصاویری را به شما نشان می‌دهیم که به نظر می‌رسد یک مدل نهایی آیفون را در یک مرکز خرید در بانکوک تایلند نشان می‌دهند.

 

تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد با برخی از فیلم‌ها مطابقت داشته باشند. منبع این تصاویر از اعضای سابق تیم اپل است؛ پس از آن که توانستیم با این فرد تماس بگیریم، وی تأیید کرد که آیفونی که در تصاویر دیده می‌شود، واقعاً کار نمی‌کند؛ بلکه صرفاً یک «مدل خام و کپی» از آیفون جدید است که البته به قول خود او به آیفون واقعی «بسیار نزدیک» است.

 

به گزارش سافت‌گذر ، با توجه به شایعات فراوانی که پیرامون آیفون 5 وجود دارد، دیگر نمی‌توان هر ادعا یا تصویری را باور کرد.

 

بنابراین برمی‌گردیم سر خانه اول و آن‌چه همین حالا هم از آیفون 5 می‌دانیم: طراحی قاب آیفون کاملاً تغییر کرده تا با بدنه آلومینیومی سازگار باشد. طراحی شیشه‌ای پشت که در مدل‌های آیفون 4 و آیفون 4 اس دیده می‌شود، در آیفون 5 وجود نخواهد داشت؛ در عوض، بدنه خارجی دستگاه کاملاً یک تکه است. همچنین به نظر می‌رسد شایعه بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش آیفون 5 نیز صحیح بوده و طول صفحه نمایش آخرین نسل از این دستگاه حدود چهار اینچ (در مقابل قطر 5/3 اینچی کنونی) خواهد بود. به علاوه، پورت اتصال کابل به دستگاه نیز تغییر کرده [کوچک‌تر شده] و جک هدفون نیز مثل آیپاد به پایین دستگاه منتقل شده است.

 

این مسلماً اولین باری است که مردم پیش از روانه شدن نسخه جدیدی از آیفون به بازار ویژگی‌های جدید دستگاه را می‌دانند. نمی‌دانیم اگر استیو جابز هنوز هم رئیس اپل بود، آیا این‌گونه اتفاقات می‌افتاد یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10382 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/05/13 تعداد مشاهده: 2194
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امین حاصلدوست 1391/05/17 21:00
سلام واقعاقشنگه تشکر
یوسف 1391/05/16 12:56
این طرح چینی آیفون پنجه.از عکسا معلومهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
کامران 1391/05/13 20:09
چقدر شما عجولید وایسید معرفی بشه ببینید چه شکلیه
Emrtat Airik 1391/05/13 18:55
من شنیدم اپل شب پیش از پخش ای پاد چون جای سوکت صداش ، صدای دلنشینی نداشت ، همه ی روز و شب کار کردند
تا جای فیش رو عوض کنند
به دکمه مربعی عکس آخر نگاه کنید. شبیه گوشی های چینیه، حتی مربعش در وسط نیست!
روی شیشه اش هم که همش جای اثر انگشته، مگه نگفته بودن یه روکش ضد لک میخوان بکار ببرن
و حرف آخر اینکه شوخی کردم این خود اپل ایفونه دارم بررسیش میکنم تا ایراداش رو به کوک بگم، عالیهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet